Wiho det börjar vända lite

Mac kom tidigare än jag trodde faktiskt! Han kom nyss och hämtade Valentino för att lämna hem honom och dumpade av några cigg åt mig så nu fan blir det smoke time asså. Det börjar ju vända lite, men nu har visserligen min mamma slutat jobbet så hon lär väl vara hemma när som helst och eftersom alla mina brorsor säger att hon är så jävla irriterad på mig ja då lär det väl bli andra världskriget här snart. Som sagt försöker jag undvika henne ändå pallar inte tjafsa. Senaste gången sa hon något med att jag kommer få käka sura äpplen resten av livet vafan hon nu fick det ifrån hahahahahah!

Kommentarer
Postat av: Ava

ja d kanske du får



d tycks ju inte gå så bra för dig

2009-05-24 @ 21:25:30
Postat av: nadiaa

ah fan ..

2009-05-24 @ 22:01:43
URL: http://ohnadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0