Vadå gravid?

Ja då var jag och huligan brorsan på besök hos min blondin syrra. Hon har verkligen hakat upp sig på att jag är gravid eller ah, hon tror ju att är det fast jag har sagt åt henne flera gånger att jag har min mens just nu faktiskt. Eller ah inte direkt men jag vet ju att jag inte är gravid fan haha.
Visst jag har sagt att jag vill bli tidig mamma och att jag vill bli gravid och att jag faktiskt ska skaffa barn snart också. Men bara för att jag klagat på att jag så ofta mår illa också så har hon riktigt hakat sig upp på det här men seriöst nu. Det är min mage som är helt fucked up och jag mår ofta illa efter att jag ätit, visst folk säger åt mig att jag ska kolla upp det där med läkare och skit. Ja har jag sagt men jag pallar fan inte med sjukhus och skit. Men iallafall, nej jag är inte gravid. Inte än ..

Kommentarer
Postat av: pelin

hahahaahahahahhaahah inte är skon du e aso

2009-05-12 @ 16:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0