Tråkigt?

Hahaha så det är sånt här Nicole sitter och ber mig göra när jag är uttråkad, sjukt ..

Bläddra igenom din sms inkorg
. Stanna när du räknat till tionde smset och skriv  HELA smset
. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?
Hahahaha skönda dom e hahahahaha
Vad säger du alltid till din bästa kompis? Jag vet inte vad jag ska ha på mig ..
Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss? Jag har deckat haha vad gör du?
Vilket sms blev du mest berörd av? Jag kommer väcka dig, vi ska kicka
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Lyssna lägg på vi ska prata, säg till rico att du ringer sen
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? Systemet nuu! möt mig i centrum
Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom? Du röker för mycket
Vad vill du höra mest av allt? Haha känns det bra älskling?


Kommentarer
Postat av: Miirre

MINNS DEN DÄRA BILDEN <3

2009-05-31 @ 15:51:15
URL: http://ohdulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0