Ska snart träffa Assi

Sitter här och dricker sån här vitamin grejj. Vad dom nu heter? Vad heter dom egentligen, sån där brus tablett som man lägger i vatten. Iallafall, exakt det dricker jag nu. Skitgott faktiskt! Påminner om energidryck :D
Kom iallafall  hem för ett tag sen och ska möta Assi ett litet tag klockan fem. Ta en cigg och luffa runt lite.
Idag försov jag mig igen till skolan,  en morgon lektion missa jag. Eller två kanske det va. Eller egentligen jag kom ju till skolan men gick inte på någon lektion på hela dagen faktiskt. Hahaha eller jo sista som var engelska. Annar snackade jag bara i mobilen hela dagen. Med Rico, vi ska snart gifta oss pratade vi om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0