Så lätt är det inte

Försöker skriva ner någon slags dagens planering men så lätt är det inte att koncentrera sig när Mac bombar guitar hero och försöker få fem stjärnor haha. Men hur som helst blev det ingen skola idag. Känner på mig att alla där nere är jävligt irriterade på mig, speciellt lärarna. Men jag har faktiskt sagt till mig själv att bättra mig nu efter helgen.
MEN FÖRST .. Ska jag ta den här helgen galet. Måste dra till hemköp snart och ta ut pengar, sen ska jag och Mac ner till systemet för senare ikväll drar vi ut med Amanda till stan och jag vet inte. Träffa älsklingen blir det nog också.
Iallafall, skriver nog senare ska dra till hemköp nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0