Ny stimorol chocolate taste

För det första så vill jag bara påpeka att jag är smått små packad så det här med att beskriva stimorols nya tuggumi kanske inte går så bra. Men vadå jag har varit på systemet nu med min bror Mac, Marco, kalla honom vad du vill. Vi knäppte upp några cider på balkongen och ska spara vodkan till senare ikväll. Iallafall så skulle jag köpa ett nytt tuggumipaket idag och såg att stimorol har fått en ny smak, chocolate goes caramel. Jag blev jävligt nyfiken som säkert ni alla andra också skulle bli men jag vet inte om jag ska rekomendera den alltså .. Visst prova om ni är nyfikna men första smaken är lixom lite för mycket choklad och .. Ah, man mår nästan illa av att tugga på det. Smart idé men jag vet inte riktigt om den funkar enligt mig.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: tsenat

eh, jorden anropar nadia... ?

kan du typ svara när folk ringer deeeej?!

2009-05-15 @ 19:01:11
Postat av: Paaoo

2009-05-16 @ 16:35:23
Postat av: Paaao

Jag tycker den e fett god!! ;D

2009-05-16 @ 16:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0