Nu hamna man här igen

Försökte faktiskt gå från datorn ett tag och faktiskt prata ut med min mamma även om jag tidigare kände att jag inte pallade och bara ville undvika henne. Men eftersom hon redan skrikit klart på mig så var det hon som inte ville snacka mer utan bara gick och la sig.
Iallafall jag gick ifrån datorn, kollade slutet av filmen click, sjuk film som jag visserligen sett förut men ah. Sen åt jag några mackor, rökte och faktiskt pratat med mirre! Hon ska nog komma ner snart så snart träffar jag henne också haha.
Men ah har snackat ut massa problem med henne som jag alltid kunnat göra och nu hamna jag tillbaka här. Vill på något sätt sova men kan inte är fan för pigg.

Kommentarer
Postat av: Ava

lycka till!

2009-05-25 @ 01:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0