Mamma som kommer med kniv

Hon är för fan sjuk i huvudet ibland. Okej jag kan förstå hennes ilska och så och jag är ju ett problembarn för henne och har nästan alltid varit det men vadå. Nyss kom hon in i mitt rum med en kniv och skrek som ett jävla psycho, kommer inte ens ihåg hälften av vad hon skrek för att jag inte ville lyssna men det som fastna på mig var att hon sa jag förbjuder dig. Exakt, hon förbjuder mig att vara med vissa personer. Jag säger redan nu att hon inte förbjuder mig till något, visst jag ska visa respekt till henne och försöka ordna upp allt, men jag tänker fan fortsätta träffa vem jag vill.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja de är jätte mysigt att vara Gravid :)

2009-05-24 @ 22:29:13
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Dia

Jo jätte mysigt att vara gravid när man inte har någon utbildning, bostad, jobb eller stadig relation.



Hur jävla dum får man vara?

Kul med stretchmarks och när värken kommer.



Kul när killen lämnar dig. Vem ska ta hand om ungen, din mamma?



Trevligt när den väcker dig på natten, bajsar och spyr, du kommer orka 1 vecka.

2009-05-25 @ 00:03:14
Postat av: Dia

Jo jätte mysigt att vara gravid när man inte har någon utbildning, bostad, jobb eller stadig relation.



Hur jävla dum får man vara?

Kul med stretchmarks och när värken kommer.



Kul när killen lämnar dig. Vem ska ta hand om ungen, din mamma?



Trevligt när den väcker dig på natten, bajsar och spyr, du kommer orka 1 vecka.

2009-05-25 @ 00:03:44
Postat av: nadiaa

asså va? ;S

2009-05-25 @ 00:34:35
URL: http://ohnadia.blogg.se/
Postat av: Ava

haha tung hon är

2009-05-25 @ 16:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0