Liten sammanfattning av BUP mötet

Var som sagt hos BUP igår och ja vad ska man säga. Det var ganska underhållande faktiskt dom tog mig som om jag vore .. Ah jag vet inte vad men iallafall.
Jag skulle vara där klockan två och jag började gå tio i två. Jag visste att jag skulle komma försent samtidigt som jag halsade mina två 500 mililiters burn. Min puls gick i 104 och rico smsade mig att ta det lugnt. Sen precis innan jag går in röker jag klart min cigg också innan jag går in och hälsar på själva bup tjejen, har tillochmed glömt hennes namn nu.

BUP tjejen: Hej, så jag känner att du röker.
Jag: Va? nejnej asså .. Ah jag typ .. Stog brevid en kompis nyss innan jag kom.
BUP tjejen: Hehe jaså så du drar fortfarande med sånt där.
Jag: Haha nej okej.
BUP tjejen: Så du röker?
Jag: Du menar brunt och grönt? Jaja absolut!
BUP tjejen: Jag syftade faktiskt på vanliga cigaretter.
Jag: Jag med! Glöm det här ..
BUP tjejen: Det var ju lite roligt men samtidigt konstigt att du drog upp mer illegala när vi bara pratade cigaretter.
Jag: Vadå kan man inte släppa lite drivningar eller? Låt oss låtsas att jag aldrig ens sa det där ..

Haha hela mötet var bara sjukt. Kan berätta mer utförligt men då får det bli nästa gång jag går dit och det är om två veckor. Men nej nu måste jag hjälpa min mamma med en studenplankat eller var det heter. Alle tar ju studenten imorgon!

Kommentarer
Postat av: Suryoyo

hahaha vfan tänkte du på ?! XD

2009-05-31 @ 16:16:26
Postat av: nadia

jag vet inte jag är dum i huvudet

2009-05-31 @ 16:30:48
URL: http://ohnadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0