Hoppas glassbilsförsäljaren kommer imorgon haha

Haha jag kom på en sak fan, imorgon är det tisdag vilket betyder att den där flörtande glassbilsförsäljaren kommer komma till min skola. Fortfarande fattar jag inte varför han kommer till en skolgård, ofta folk ska köpa glasspaket men iallafall. Hittils har han kommit varje tisdag, två gånger. Drev på som fan med honom båda gångerna så han lär väl komma tillbaks imorgon också :D
Nej nu ska jag äta mosters gudomliga pannkakor sen spela lite spel med barnen. Syrrans barn är på besök här idag och vem måste ta hand om dom? Jo jag, fan va typiskt.



Kommentarer
Postat av: Felicia

Pannkakor, fan vad gott! :D

2009-05-19 @ 11:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0