Han kom inte

Angående igår så kom inte den där glassbilsförsäljaren .. Eller det kanske han gjorde för han skulle komma vid tre men Rico uppehöll mig i telefonen och fick mig att dra därifrån haha, eller nej faktiskt det var jag som ville gå. Men idag hade vi iallafall bara halvdag fan va skönt, är ledig i fem dagar nu.
Ska iallafall dra och köpa en Burn nu och cigg och sen får vi väl se vad som händer. Måste ringa Sevda också och höra på hennes problem, men först måste jag bli av med Rico från telefonen, vilket inte kommer gå.

Kommentarer
Postat av: Mary-Ann

HAHA men gumman :D Han kom förra tisdags men DU kom inte till syslöjden :/ vart fan va du? :S skulle smsa dig men hade inte ditt nummer då...

2009-05-20 @ 22:56:52
URL: http://stayorleave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0