Haha ännu mer shit ..

Då kom man hem efter att träffat älsklingen en snabb stund. Och ja, räcker inte det med att jag redan har 500 vakter efter mig nej då ska jag få 500 till. Min pappa tillexempel som jag ignonerat och inte tagit emot några samtal på mer än en månad nu är skit arg på mig, plus att han hört om allt jag gör vilket han inte kunde tro. Har ju alltid spelat ängel. Menmen ..
Han terra min mobil nu när jag va ute med Rico och fan jag visste inte att han hade kommit med motorcykel hem till mig för att leta efter mig, tror ni inte jag mötte honom utanför min port precis när jag kom hem också. Bara jag väntat en jävla minut extra och missat honom men neeej! Vilket sammanträffande! Rätt åt dig tänker säkert vissa men vafan haha, det här är ju lite kul jag underhålls av det här. Även om jag känner mig ganska taskig mot mina närmre. Mac bror tillexempel får ju skit när mamma och pappa drar värsta förhören på honom, hur längre pallar man det egentligen? Och allt det pågrund av mig. Säger bara förlåt, men det här kommer inte sluta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lurad och utnyttjad av en förlorare?

2009-05-25 @ 23:46:19
Postat av: nadiaa

absolut om du nu säger så

2009-05-26 @ 16:32:00
URL: http://ohnadia.blogg.se/
Postat av: dorina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA ASO SKÖN DU ÄR MÄNNISKA (:

2009-05-26 @ 18:23:21
URL: http://fallenaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0