Gårdagen blev liite knasad

Inte för min del direkt men det blev nog lite för mycket alkohol för Amanda mot slutet. Jag träffade även hennes syster Matilda som även var min barndomsvän och henne hade man ju inte sett på år så det var ju kul att träffa henne igen. Kom iallafall ihåg att jag själv blev lite för full mot slutet och kallade henne hela tiden Amanda haha. Aja, Rico kom också senare med några andra och ja annars hände inte så mycket mer än att två civilpoliser tog mig och Marco precis när vi planka över. Haha trodde det va två vanliga människor när dom fråga har ni ingen biljett eller, tur att jag inte öppna min mun. Var ju påväg att ge honom en high five och ba neeej broor du vet ju hur man gör! Hahahaha, han hann precis dra upp sin polisbricka asså fuck, varför ska polisen ha vår familj som favorit?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA xD

2009-05-17 @ 13:27:05
Postat av: dorina

2009-05-17 @ 23:28:26
URL: http://a
Postat av: dorina

därför för att du är den sexiga i familjen de försöker komma åt hahaha :P

2009-05-17 @ 23:29:02
URL: http://fallenaangel.blogg.se/
Postat av: tsenat

men vad hende efter då :o

2009-05-18 @ 15:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0