Galen student

Alles student från fredags var gaaleen! Marco, jag, mina systrar, deras barn och alla kom till Alles skola vid 12 och då hade inte ens jag druckit något än, hade fan precis vaknat typ. Men Alle var redan full som fan. Hursomhelst efter att Alle sprungit ut kom han med champagneflaskan som vi började dricka av, därefter hpnotiq. Medans vi åkte runt i syrrans bil också och satt vid fönsterrutorna skrek som fan trots att vi hade skithög musik på.
Hahahah sen den där jävla fontänen vid centralen också. Där hoppade jag och Alle av och började springa genom och Mary, Joanna och massa andra är bevis för dom såg tydligen mig haha. Men sen var det bara att sätta sig i bilen blöta igen. Senare på kvällen drack jag med Marco och ja, asså mer kommer jag inte ihåg. Och igår när det var skitfint väder träffa jag Rico och Igge, chillade och drack den dagen också och nu idag verkar det bli fint väder igen så man får väl se vad som händer.
Men iallafall så lägger jag upp bilder och videofilmer från Alles student senare när jag fått dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0