Fredag och jag mår illa!!

Alltså ey vad är det här för nåt. Det är fredag och jag mår illa som fan. Varför ska det här just hända mig på lediga dagar eller påbörjade helger? Jag som skulle ut och dricka! Funderar på att ringa Assi och säga att jag nog inte pallar med det idag men hallå .. Jag är ju känd som alcohoe i mitt område, jag kan inte bara skippa det här. Nej nu får jag bli bättre för fan! Annars sticker jag ut iallafall ..

Igår var jag förresten ute med min kära Rico, vi var tvungen att snacka allvar plus försöka tänka ut bästa lösningen att snacka med min bror på bästa sätt omhur vi känner för varann. Rico är trots allt min brors bästa vän, och nu är han med hans lillasyster lixom, hur låter det? Men vi kan helt enkelt inte hjälpa det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde ge fan i han.. Eller han borde ge fan i dig igentligen.. Ni e så långt ifrån varandra rent allmänt iaf! Brorsans polare också? Let him go away!

2009-05-12 @ 00:08:30
Postat av: Anonym

så jävla äcklig du är.

lilla 93a white trash, wannabe!

du och rico, äckliga som fan

2009-05-13 @ 20:54:33
Postat av: Rashood Black

yeahh fuck rico what fuck you thing why you do tihs to your brothor

2009-05-14 @ 15:45:14
Postat av: nadia

Ett alle du är så jävla dålig som skriver att det är rashod när han inte ens vet min blogg hahahaha, du skapade nyss ett underhållande garv åt mig, och ni andra två som skriver som anonyma, asså whatever .. snacka på om ni inte har bättre liv det tar ingenting på mig ändå =)

2009-05-15 @ 00:06:47
URL: http://ohnadia.blogg.se/
Postat av: tsenat

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH OM JAG INTE DÖR AV GARV JUUUST NU, HAHAHAH ALLE SÅ SKÖÖN :P



hahah men synd att d finns så många hatare där ute asso...

2009-05-18 @ 15:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0