Fan va mitt hjärta dunka ..

Fick precis reda på vilka problem du har. Jag har iförsig alltid vetat att du haft problem men så illa nära som det blev i torsdags, det får fan mitt hjärta att dunka i tusen. Jag är inte rädd, det är inte det. Jag vill bara att ingenting ska hända dig speciellt när du varit så nära sånna upplevelser så många gånger. Och jag vet att du inte vill blanda i mig i det här, att jag också kan få förhör och problem och massa shit men alltså oss två emellan. Jag vet att du ställt upp och fortfarande ställer upp för mig, så därför ska jag ställa upp exakt för dig också. Alltså tänk på det, och glöm inte bort det. Hör av dig när som helst, när du vill fråga något, ha hjälp eller bara snacka ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0