En person

skriv en person;

.. som du älskar av hela ditt hjärta - Min bror
.. som är den smartaste du känner - Haha tsenat! :D
.. som får dig att le när allt känns tungt - Lil Waynes musik
.. som är den omtänksamaste du vet - Öhm .. Min syrra typ
.. som är en bitch - Jag
.. som är en fjortis - Nicole haha
.. som är din älskling - Rico
.. som är en föredetta bästa vän - Vadå föredetta?
.. som är snygg - Sevda
.. som är roligast - Suzis garv
.. som är osmart - Vem ska vi ta här, typ sara
.. som är den galnaste du vet - Mig själv
.. som är den konstigaste du känner - hahahah Felicia
.. som är underbar  - Wayne
.. som är dum - men wtf
.. som du kan prata med om allt - Sevda
.. som är din barndomsvän - Pelin
.. som du saknar - Ingen person but .. Gamla tider
.. som betyder mest - Folk vet vilka dom är <3
.. som du har spenderat mest tid med - Mig själv? haha
.. som du var dum imot när du var mindre - Va dum mot jävligt många
.. som du tycker är snäll - Albiiin :D
.. som du har sportat med - Haaaah sportat? Min mamma fan
.. som du skulle vilja krama just nu - Rico 
.. som du inte har träffat på länge - Mirre
.. som du vet saknar dig - Nej jag vet inte?
.. som du träffade idag - Min katt haha
.. som du ska träffa när du gjort klart den här listan - Det får vi se 

Kommentarer
Postat av: hottentott

bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaoooooooooooooooooooo

2009-05-31 @ 18:23:02
Postat av: nadia

hahahahahahaHAhaHAH du kommentera fel inlägg din idiot

2009-05-31 @ 18:25:08
URL: http://ohnadia.blogg.se/
Postat av: tsenat

haha awww e jag den smartaste du känner :'o

2009-05-31 @ 21:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0