Åsikter, nej jag menade inte er

Jag måste bara berätta för er som började undra när jag skrev att jag inte riktigt bryr mig om alla åsikter om alla som är emot det jag gör och då menar jag inte ni läsare över internet utan folk jag känner eller folk som bor i mitt område.
How ever så verkar det som om min mamma lugnat ner sig lite, asså hon är sjukt konstig ibland. För er som läste vilket psyk anfall hon fick igår fattar. Men det konstiga är att idag ger hon mig pengar och grejer, gick och köpte cola när jag bara sa för mig själv att jag hade lust på det.
Grejen är att jag är precis som min mamma långsint, så det här förvånar mig grymt mycket att hon bara ändrar sig sådär. Snart lär hon väl få ett utbrott igen. Iallafall nu är det cola drickande och ja .. Ciggpaus, peace out.


Kommentarer
Postat av: Anonym

westside, hahaha vilken skojjare

2009-05-25 @ 22:30:42
Postat av: Sofi

Westside 4 life :D <33



Var bara tvungen för undrar vad det äe för idiot som skrev innan .. haha , för liksom , varå skojjare? Det äe ju liksom westside som gäller, enligt mej iaf (:

2009-05-26 @ 16:51:35
URL: http://nogg.se/sofilille

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0