Årets första calippo



Like fan vad jag älskar den här glassen. Favoriter bland GB glassarna annars är det ju ben&jerry's som gäller haha. Idag kom iallafall årets första calippo glass för mig och känslan var .. Otrolig! Det är bara att sticka ut och köpa en calippo för fan, det är dagens tips säger vi.
Nu måste jag iallafall plugga, ja plugga. Folket läste rätt, jag gör faktiskt det. Okej det gör jag inte men nån gång måste bli första gången och nu gör jag det. Måste fan skriva klart en uppsats och två grejjer på engelskan annars blir det IV och dit ska jag fan inte.

Kommentarer
Postat av: paulinemaria

fett gott me calippo ju haha!

förresten gumman ja har ny blogg <3

2009-05-24 @ 01:26:21
URL: http://paulinemaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0