Allt för en cigg?

Såhär ligger det till. Jag har haft en otroligt dålig dag idag och med bara två cigg. Det första jag får höra när jag vaknar av min bror Mac är du ligger i skiten och kommer få så mycket problem när mamma kommer hem.
Okej, kul. Och två cigg på hela fuckade dagen, ännu mer kul. Och Mac som har ett ciggpaket är ute, så underbart kul!
Nej fan, så jag ringde honom och fråga om han kunde komma med cigg och han sa att han inte skulle hinna det nu men om jag var så jävla desperat så skulle jag kunna komma ner till pendeln för han ändå skulle åka förbi solna och då kunde han dumpa av några cigg vid pendel dörren.
Allt för en cigg va, så jag springer ner till pendeln och väntar på tåget i tio minuter, när den väl kommer så är han inte där? Jag ringer upp och får reda på att han blivit utslängd av kontrollanter kan allt bli bättre på något sänt? Allt för cigg, helt i onödan!


Kommentarer
Postat av: Häftigt

Häftigt, röka cigg är tufft.



Eller hur?

2009-05-24 @ 21:23:52
Postat av: Anonym

Bra tillfälle att lägga ner skiten kanske? Varför suga på en pinne som kostar en massa pengar och som dessutom tar död på dig i längden? Cigg går fan bort.

2009-05-24 @ 22:08:49
Postat av: Anonym

haha slabbig man får vara lol

2009-05-25 @ 00:07:35
Postat av: Sofi

Ofta man bara kommenterar för en jävla cigg då elle .. ? haha xD

2009-05-26 @ 16:55:09
URL: http://nogg.se/sofilille
Postat av: nadiaa

exakt sofi, om folk ändå skiter i cigg varför kommentera?

2009-05-26 @ 17:00:58
URL: http://ohnadia.blogg.se/
Postat av: tsenat

va gullig du såg ut på bilden haha

2009-05-27 @ 16:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0