Vafan är det med alla?

Alltså jag vet inte riktigt vad som fick mig på dom här tankarna till att börja skriva det här inlägget men jag fattar inte riktigt en grejj .. Jag undrar om det bara är jag som tycker det här men på tal om relationer.
Hur ska en relation vara? Tjejen och killen ska älska varann och tillbringa så mycket tid med varann som mycket och aldrig låta någon komma emellan dom, samt få ett riktigt jävla tråkigt liv. Tro mig, i längden blir det så.
Men ska det vara så? Nej säger jag bara .. Fel, fel.
För det första killar ska inte bli irriterade och dra värsta polisförhöret så fort tjejen säger att hon ska på någon fest eller liknande. Men tro inte att jag bara snackar till er. Tjejer ska fan sluta hänga på killen som om han vore ett jävla superlim got damn vad irriterad jag skulle bli om jag vore kille!
Och jag pallar inte ens gå in på det där med otrogenheter men det ska jag göra ändå. Vafan är det för löjligt? Låt killen vara otrogen och det gäller tjejen också så länge ni är tillsammans så är allt bra. Det är bara tänka i den här vägen din kille är otrogen so what? Om han älskar dig och kallar dig för tjej, så gör det bara att dom andra tjejerna är tillfälliga bitches som inte är något annat än tillfredstelelseredskap. Känner inte du dig ganska viktig då?
Asså shit kom igen, om jag hade varit gift jag hade fan inte sättit mig i ett jävla celibat som en nunna för det, haha nu tänker väl alla fyfan vilken oseriös tjej henne ska man inte dra sig in i ett förhållande med men tro mig jag tror alla föredrar det här hellre än att gå runt och vara svartsjuk och inte låta någon träffa någon.
Jag vet inte om det bara är jag som tycker såhär, kan inte förklara mig exakt hur jag menar eller känner heller men jag säger bara gaash fuck alla seriösa relations människor. Ni kan vara seriösa iallafall, även om ni är aning oseriösa .. Alltid ett extra plus för förhållandet believe that .. Got it?


Kommentarer
Postat av: Anonym

wooh girl jag vill ha dig

2009-03-10 @ 23:20:09
Postat av: tsenat

nadia .. no,no,no!

bli aldrig äktenskapsrådgivare gumman(:

håll dej te advokat

2009-03-11 @ 15:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0