Tusen gånger starkare

Jag är sååå trööött alltså, jag somnade i soffan mitt i Glamour och vaknade typ nyss. Och såhär har det varit hela veckan jag har verkligen varit skittrött. Vänt på dygnet totalt.
Hela den här veckan har jag gått och lagt mig runt fyra på morgonen och vaknat tre och en halv timma efter det, men jag vet inte jag blir så himla pigg på natten även om jag varit jätte trött hela dagen så försvinner det helt när kvällen närmar sig.
Iallafall, på sista lektionen i skolan idag kom en lärare och delade ut papper om en regissiör eller nåt som skulle komma till vår skola för att söka skådespelare till en film. Tusen gånger starkare kommer den heta och dom som ska komma för att intervjua elever kommer nu på onsdag och jag säger bara här och nu. Jag ska låta dom intervjua mig, och jag ska ta mig till en provspelning that's it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

some one goes skådis

2009-03-17 @ 11:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0