Talkin about the trip

Så, nu har jag lagt in ungefär hälften av bilderna på datorn för resten har jag på min syrras kamera. Nu ska jag se om jag kan berätta hur resan var lite kortfattat. Den första frågan man får är ju, hur var det? Underbart, är mitt svar. Eller ja, det var ju ändå en jobbig resa med tanke på vilka som följde med men jag säger alltid till mig själv att det är du som gör resan. Vill du att den ska bli lyckad ja då gör du den lyckad, så jag brydde mig inte alls så mycket utan bara levde livet.
Dom som jag åkte med var då mamma som inte alls är något problem, hon blir fan värre än mig när hon är utomlands, betéer sig som en riktig 16 åring, men det är kul, jag älskar henne.
Sen följde ju min storasyster med och hon är egentligen också galen men nu kunde hon inte vara det så värst mycket med tanke på hennes två barn som följde med.
MY LOVELY BROTHER ALLE följde självklart också med! Tur det jag vet inte hur jag skulle klarat mig annars för det var han som jag festade med dag ut och dag in, vi sket i alla andra tråkmånsar helt enkelt.
Nu kommer då frågan, varför var alla så tråkiga? Som sagt min syrra med barnen men plus att hon har så allvarlig problem med ryggen pågrund av en tidigare skada så hon få käka morfin tabletter och massa annat. Men varför är då min pinsamma mor så tråkig? Svaret, min moster var med. Hennes syster, och hon ska ju spela så himla perfekt då. Så hon gick lixom och la sig tidigt och jag såg på henne hur tråkigt hon hade och allt pågrund av min moster. Och det var inte bara på mamma hon hackade på utan även på mig och Alle, något i stil med åh vad ni röker, åh  vad ni dricker, åh vad ni ska hålla på skämma ut oss. Ursäkta? Vi skämmer inte ut er, vi är ungdommar, vi festar, vi har kul! Ingen annan än hon reagerade :S Jag bad inte ens om att få åka på semester med henne! Nej gud, åk aldrig med era mostrar om dom är precis som min, aldrig mer säger jag bara ..
Nej nu ska jag dra en liten snabb lista, det går fortast så, på roliga grejjer som hände eller som jag såg.

1. Det började med att jag kom till Tyskland, för er som gillar mulatter så fanns det många sånna hetingar där ;)
2.Jag drack en sorts Cannabis energydryck i Tyskland med Alle.
3.Sup stället nummer ett! En vodka flaska för typ 50 kr, ni kan ju fatta hur min och Alles resväska såg ut när vi reste därifrån.
4. Japp, så mycket alkohol att dom till och med hade det inne i ett mc donalds haha!
5.Fortsatte vidare till Marocko där jag började driva med alla araber så fort jag klev av flyget, och det var till en kille som var precis på landningsbanan, läste på hans bricka att han hette Mohammed så jag sa "Oh hello Mohammed" och han gav mig världens leende.
6.Förresten om ni åker i nån buss eller taxi i något arabland, börja alltid vinka till killar ni kör förbi, det är skitkul.
7.När jag kom fram till hotellet blev jag på en gång förälskad i tre araber som jobbade som animations haha.
8.Jag tog förresten min syrras dotter Emilia och gick runt i hotellet och sa till alla att det var min dotter, vilket dom gick på eftersom Emilia hela tiden gick och kallade mig mamma haha.
9. En riktig festkväll satt jag och snackade med en skit söt animations kille på hotellet och plötsligt vill han att jag ska följa med honom och självklart höll jag på att dricka ur min drink då och hallå han kan inte bara störa mig då så jag svarade typ "No iam drinkin my vodka, its more importand." Och vad tror ni han svarar då? "You can come and drink me, have a good time." Craaazyyy arab hah.
10. Some smoke shit blandades även in i resan.
11.På en sån här show i hotellet drog dom upp mig framför alla, fick mig att blunda och när jag öppnade ögonen hade jag en jävla skorpion på armen :(
12. Fick även ha en orm runt halsen.
13.Juste, så fick jag ett sånt där gult band från hotellet eftersom det var All inclusive, bara att visa det i baren så fick man vad som helst gratis. (Jag och Alle har troligtvis rånat dom på sprit med tanke på att man fick det gratis.)
14.Vi avslutar med att det var en riktig knarkare i Dublin som gick efter mig i tio minuter och bara sa "Hashish, hashish."

Okej, och nu till några foton, observera att jag inte ens känner hälften av människorna som är med på fotona.



            






































Kommentarer
Postat av: Anonym

haha !

2009-03-06 @ 19:56:57
Postat av: mastervisa

waah vilken festresa

2009-03-06 @ 20:59:45
Postat av: Sevda

FAN VA KATTIIIIIG KILLEE det va på en av bilderna du va med :O !! <3

2009-03-09 @ 20:48:24
URL: http://sevdas.blogg.se/
Postat av: Felicia

Haha, fan vad kul! :D

vill också åka utomlands ett tag, bort från tråkiga sverige. :P <3

2009-03-17 @ 11:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0