Svenska goes boring

Helluuu everybody! Sitter på min svenska lektion nu och ska leta fakta om författaren Mats Wahl. Eller ja letar gör jag direkt inte men det är meningen att jag ska göra det, men jag ska faktiskt alldeles strax börja. Ska bara kolla in min blogg, facebook och allt det där haha.

Iallfall, det här är min sista lektion innan lunch och jag är så jävla hungrig jag hoppas det blir god mat annars dör jag.

Efter skolan tror jag att jag ska åka till Tanya men jag är inte helt säker än. Hon ville iallafall att jag skulle komma till henne men jag vet inte om jag orkar åka ända till älvsjö bara för att vara där i några timmar. Plus så har jag och Sevda planerat att vi skulle vara med varann idag men det är inte helt säkert heller så vi får se hur det blir med det.
Nej nu måste jag leta fakta om Mats Wahl, ska ju skriva en uppsats om honom och jag ska få minst ett VG har jag bestämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0