Ska söka jobb!

Åt precis en grymt god carbonara som Alle gjort. Äntligen slapp jag göra mat idag med tanke på att mamma jobbar så himla mycket den senaste tiden.
På tal om jobb .. Hon hade en konversation med mig tidigare idag innan hon gick och berättade att jag borde börja söka jobb nu, att jag är tillräckligt gammal för det och att det nog börjar bli dags för det. Hm .. Say that again? Va? Jag? Jobb? Hur? När? Vadå? Ungefär något i den stilen blev mitt svar. Och mammas svar: Hållkäften båda dina systrar hade jobb i din åldern, sök någon deltids grejj bara, tjäna lite pengar. Du börjar på något enkelt som mc donalds.
Och jag vet att hon kommer tjata på mig nu hela tiden från den här dagen, så det är ingen idé att jag säger, jag ska. Som jag brukar göra. Orkar inte med hennes tjat så jag har redan mc donalds hemsida uppe. Vem kunde tro att jag skulle börja söka jobb? Men det ska jag faktiskt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

mc donken =S?

2009-03-11 @ 22:34:16
Postat av: Felicia

Haha! XD

nadia + mc donalds = det går inte riktigt ihop där. :P

men om du jobbar där, bra för min del. gratis hamburgare :P :D

2009-03-24 @ 13:43:09
Postat av: Felicia

Haha! XD

nadia + mc donalds = det går inte riktigt ihop där. :P

men om du jobbar där, bra för min del. gratis hamburgare :P :D

2009-03-28 @ 10:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0