Ska snart dra till matchen

Jag skulle få tag i Alle men han har ju inte varit hemma på hela dagen, hallå bebis du som skulle hjälpa mig!? När jag kom hem var iallafall Marco här som gick och köpte cigg, sen om ungefär en halvtimme ska jag möta Assi först och sen Sevda sen ska vi gå till Solna hallen för att möta Tsenat.
Måste fixa till mitt smink lite, försöka få tag på lite mer pengar och sen är jag nog redo för att gå ut. Eller nej juste måste ju byta tröja också, upptäckte att den som jag hade på mig var ganska så smutsig, men den är ju vit så.
Jag funderar faktiskt på att ta med mig lite vodka faktiskt (A) fick så lust på det haha. Inte in på matchen nejnej så dum är jag inte, men att dricka lite nu innan med Assi eller nåt. Sen får vi se hur länge jag är på matchen för jag skulle åka till kista med Sevda sen, hon kanske skulle träffa någon kille där också. Jaja vi får se hur det blir, nu måste jag fixa mitt smink iallafall, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0