Sheer Cover Mineral Puder

Idag träffade jag Assi! :D <3 Har saknat henne även om det inte var så jättelänge sen vi träffades. Men det var inte igår heller men nu så idag fick jag äntligen träffa henne.
Sitter här och tänker nu på vad jag ska säga till min mentor Ami imorgon. Jag skolkade ju från dom sista två lektionerna och sa att jag skulle gå till "tandläkaren" den klassiska repliken haha. Hon såklart bad om att jag skulle ta med mig ett intyg imorgon och jag sv<rar inga problem.
Aja, får dra min ängla blick och säga att jag glömt den och förhoppningsvis glömmer hon det! Iallafall så berättade jag för Assi om den här rollen jag ska söka in till och hon bestämde sig på en gång att också komma till min skola då bara för att själv bli intervjuad. Så på onsdag kommer Assi!

Jag ska alldeles strax gå och äta min Ben & Jerry's cookie dough, den är så jävla god! Har sagt det förut och säger det igen, det finns ingen godare glass än Ben & Jerry's, går inte ens att utmana, nej och nej!
Säger bara att den glassen är väldigt suktande, sitter bara och tänker på den nu men innan jag ska ta den så måste jag eller rättare sagt min syrra beställa Sheer Cover Mineral Pudret åt mig. Riktigt bra är dom, det finns flera olika nyanser och produkter på deras hemsida. Värt att kolla in http://www.sheercover.se/

Kommentarer
Postat av: Fredrika Blom

Jo dom verkar bra

2009-03-17 @ 10:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0