RIP FARMOR! =(

Kan inte skriva, kan inte berätta, kan inte förklara, kan inte förstå hur ont det gör och hur du helt plötsligt bara försvann. Och att du alltid betydd något så otroligt för mig, du var min röst när jag var liten och inte kunde förstå, du var mina ben när jag själv inte kunde utstå.
Alla problem, vad ska jag säga? slagen som träffa varje familjemedlem. Men du var så stark, du var något att se upp till. Och jag kan fortfarande inte fatta att du är borta. Imorgon ska pappa åka till Italien, när han berättade att du dog igår, så var det som om någon tog en kniv och skärde bort en bit av mitt hjärta, bara för att jag skulle känna smärtan.
Nonna du hjälpte mig alltid! Det är klart att du alltid hade en plats och fortfarande har det i mitt hjärta.
Jag kommer ihåg när Nonno ibland blev galen på mig och mina syskon och inte lät oss komma ut, men du kom alltid och öppnade efter ett tag och sa '"Il bambina il relativo buon ora, viene con me."

Du kom med dina kakor som bara du kunde göra, du gav mig dina kramar som bara du kunde ge.
Fan jag försökter tänka positivt! Som tillexempel jag vill inte att du skulle ligga på ett sjukhus och lida och ha ont, men det är så jävla svårt. Att helt plötsligt vara utan dig .. Nonna eravate  .. Siete il mio angelo.

Jag säger bara vila i frid, rest in peace, resto nella pace. Per sempre lo amerò!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaw va synd :( rip ..

2009-03-14 @ 18:50:14
Postat av: paulinemaria

R.I.P :( <3

2009-03-14 @ 21:44:05
Postat av: uusi'

oh beklagar .. gud , det är jobbigt att förlora någon så nära. Har gått egenom samma fas, men det finns ju bara en sak att göra, leva livet ist för henne, ge henne kraft genom din styrka. Gumman ge inte upp. Hon finns där för dig ändå, och hoppas du tror på livet efter döden, för hur kan livet sluta leva, om hjärnan aldrig slutar tänka ? :(

2009-04-27 @ 03:44:41
URL: http://uussii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0