Onödigt patetisk? ..

Hahaha, jag vet inte hur jag ska börja skriva det här men .. Fick ju ett meddelande av en kille förut där han skrev alkolist bre du vet inte ens vad hink är. Bara jag som inte fattar någonting av det där? Och sen skrev han något med att jag försöker leka ball. Asså vad snackar du om? Lyssna gubben, kom inte och säg att jag är alkolist när du sen ska säga att jag inte ens vet vad hink är. Alltså hör du hur det själv låter? Och det där med att leka ball .. Nej du jag har faktiskt ett liv som jag lever och det går inte ut på att leva ett falskt liv och leka ball. Snälla snorungar leker balla när dom dricker! Jag har inte ens bett dig bry dig om vad jag gör och inte gör.
Fråga mig om hink och jag kan svara på aaaallt! Va med mig i en hel helg och jag dricker som ingen annan kan. Mannen det du dricker på en hel helg är som ett shotglas för mig! Och så kommer du och snackar sådär? Haha ..
Jag är alkoholens morsa okej, jag födde den .. Och du tror inte att jag kan ta hand om mina barn?


Kommentarer
Postat av: E E B O S A

Hahaha shit knas folk d finns :P

2009-03-11 @ 23:58:22
URL: http://eebosah.devote.se
Postat av: Anonym

hahahaah klockren

2009-03-12 @ 00:03:53
Postat av: E E B O S A

Svar: Ja vet vill ha dem:D haha

2009-03-12 @ 12:57:21
URL: http://eebosah.devote.se
Postat av: Sevda

haha vem fan sa det till dig :O ?:P

2009-03-12 @ 19:18:10
URL: http://sevdas.blogg.se/
Postat av: tsenat

HAHAHHAHA naddiiiaaa!

sista meningen , satt perfekt i hans muun! abo vad han får suuuuga ;D

2009-03-12 @ 19:49:36
Postat av: doriiiina den fiina

HAHAHAHAHAH nadia bäästa, du döda smutsen på plats vafan (:

2009-03-13 @ 16:52:42
Postat av: Amir

i like :) i want i love :) i need :)

NADIA so sexy :p

2009-03-17 @ 11:27:36
Postat av: Anonym

HAHA, där satt du han på plats! ;)

2009-03-24 @ 13:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0