LIL WAYNE PÅ GRAMMYS 2009

ASSÅ JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!! JAG DÖR, JAG DÖR, JAG DÖR! OCH INGEN DÖR FÖR LIL WAYNE MER ÄN MIG I AM THE MOTHERFUCKING MRS. CARTER OCH DEN HÄR LÅTEN SWAGGER LIKE US SOM HAN OCH T.I OCH NÅGRA TILL UPPTRÄDDE TILL VA SÅ JÄVLA DOOOPEEE!!
Okej måste försöka ta det lugnt nu men såg precis klippet och asså, jag gråter, jag ryser, jag vet inte vad, jag vet inte varför!! OUUF mitt hjärta går i tusen .. Okej måste andas nu ..!!
Få se nu, visst jag överdriver säkert men ni fattar inte hur mycket wayne betyder för mig alltså kan inte han komma till Sverige alltså jag hade fan kidnappat han skulle inte bry mig om jag blev nerslagen av tio väktare det hade varit värt det!
Joinade också teamet på facebook: Hämta Lil Wayne till Sverige, och ni måste fan joina där nu.
Men jag kan förstå att han inte vill komma hit jag menar Sverige suger och deras lagar .. Alltså låt kändisarna få röka på fan! Inte undra på att han bara åker till Amsterdam där kan han åtminstone inte åka fast.
Plus så åkte ju Snoop dogg fast sist han var här och vilken rappare skulle vilja åka hit då och riskera att åka fast när dom själva vet att dom håller på med sånt, Lil Wayne håller på med sånt. Han är största knarkaren.

Iallafall alltså den videon är så jävla bäst så det finns inte själv är Lil Wayne och T.I favoriterna i videon alla ser ut som sexiga maffiosos haha. Måste passa på att säga att jag tycker M.I.A är så jävla häftig också. Hon är gravid och datumet för att föda var exakt samma dag som uppträdandet, ändå gick hon upp och gjorde ett fantastiskt performance.



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA alla vet hur galen du är i Lil Wayne gumman :) <33

2009-03-08 @ 21:47:57
Postat av: Mary-Ann

/ Mary-Ann

2009-03-08 @ 21:48:20
Postat av: G

Let the bitch suck my dick, now her throat famous;)

2009-03-08 @ 21:53:49
Postat av: patricio

waah du är really crazy in him, men sant .. uppträdandet var riktigt bra

2009-03-08 @ 21:58:42
Postat av: ahmet89

hahahah han e bäst ;)

2009-03-08 @ 22:01:47
Postat av: crille

I am lil wayne , just so know im here for yaa :)

2009-03-08 @ 22:28:01
Postat av: Sofi

I'm dieing 4 him just as much as u do, cause he's my husband too x) Haha :D Sprängbra is that song ;) Lska Lil Waaaaaayneeee :D:D:D <3333<3333

2009-03-09 @ 16:54:24
URL: http://nogg.se/sofilille

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0