Inte än i säng

Jag fattar inte, jag är riktigt roligt .. Not .. Det börjar med att klockan var elva,  och jag tänker .. Klockan tolv ska jag stänga av och gå och lägga mig. Klockan blir tolv och jag tänker istället klockan ett jag ska gå och lägga mig. Klockan blir ett och jag flyttar till två, klockan blir två och jag flyttar till tre. Nu är snart klockan tre och jag är pigg som jag vet inte vad!
Brorsan Marco och hans kompis Monica kom hem för ett tag och snodde min vodka flaska. Han lovade att jag skulle få tillbaks den imorgon och jag bryr mig inte direkt när bara det är innan helgen.
Iallafall snodde jag ju också några glas vodka så nu sitter jag här helt flummig som fan och jag ska upp om typ fyra timmar för att gå till skolan, jag fattar inte hur det ska gå till but anyway .. I FEEL GOOD RIGHT NOW :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0