INGEN MJÖLK! =(

Jag hade precis gjort klart mina mackor till min frukost, lunch .. Snart middag? whatever, you name it. MEN .. När jag kollar i kylskåpet vad hittar jag då inte? Jo mjölk! Ingen mjölk till mina mackor! Och det där funkar inte, alltså nej jag äter inte mackor utan mjölk ..
SÅ, jag gick och hämtade min mammas plånbok eftersom hon jobbar kväll så hade hon väl ändå tänkt att jag ska laga mat, jag vet inte ens vad för nåt jag ska göra men det är inte mitt största problem nu.
Jag måste gå och köpa mjölk till mina mackor så jag kan få min frukost, men hon hade bara en hundralapp i plånboken. Varför?
Jag som ville köpa annat också haha, det blir så hela tiden när man kommer till affären, även om man bestämd sig för vad man ska köpa så vill man ha massa annat när man väl är där. Well, well .. Får se hur det blir nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0