Hmm ..

Alltså nej, det gick verkligen inte att gå upp idag. Gårdagen var fööör .. För rolig =)
När min bror drack vodkan med Monica redan då hade jag bestämt mig flera gånger för att lägga mig, sen blev det nej jag ska bara smaka en klunk. Monica häller upp ett halvt glas till mig med Schweppes och det ända jag hade i tankarna var "Nej men gud det är söndag. Jag har skola imorgon. " Inte för att jag borde tänka så mycket på det jag menar, det har hänt flera gånger att jag druckit under vardagen samt skoldagarna, men jag vet inte .. Jag försöker ordna upp betygen nu och så och eftersom jag vet hur svårt jag har att gå upp tidigt så är det nog inte bättre att börja dricka vodka.
Iallafall, jag känner inget bara sådär så jag drack upp det och skulle precis gå för att titta på tv med Alle, men han .. Han häller upp ett till glas till sig egentligen, men ber mig hjälpa honom. Och så fortsatte det .. Även om det var Marco och Monica som skulle dricka ja min vodka.
Förresten skulle jag få en ny av honom och det ska jag se till att han håller.
Jag och Alle efter ett tag går ut från rummet för att låta Marco och Monica få vara lite ifred och ja vi .. Vi höll på med våra grejjer.
Två gånger var jag och Alle ute på balkongen, första gången kom Marco och Monica ut och rånade oss, haha, därför gick vi tillbaka när dom var så fulla att dom knappt kunde stå.
Och shit Alle sa något som inte alls var direkt kul men jag garva i 15 minuter innan jag typ kollapsa och blev skit trött.
Det var typ något med att jag börja säga "Shit jag ska upp till skolan om tre timmar hur ska jag orka? Hur ska du orka?" Och han svarar typ då "Jag ska inte gå till skolan, därför orkar jag." Inte kul alls, men jag dog av garv.
Sen kollade vi på en sjuk film också, Vampire of the desert eller nåt. Och vid klockan halv 6 orkade jag inte ens va uppe så då gick jag och la mig, ja efter att ha natt ätit i en timme haha.
Sen enligt min mamma har hon tydligen väckt mig i 40 minuter men jag hörde verkligen ingenting, jag kom verkligen inte upp till skolan idag det var helt omöjligt.

Kommentarer
Postat av: Suryoyo

haha en vanlig dag hos nadiitas ;)

2009-03-09 @ 22:57:52
Postat av: Felicia

HAHA! XD

eller hur, ovanligt. :)

2009-03-24 @ 13:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0