Gårdagens fest

Godmorgon, eller? Ja godmorgon för min del iallafall. Vaknade för omkring en halvtimma sen fast jag inte alls kom hem särskilt sent igår.
Tänkte berätta om gårdagen, kan ju börja med att säga att det var jättekul, såklart. Men lyckat? Går det att använda det ordet?
Själva festen höll iallafall till i en lokal i västra skogen som Hermona hyrt. Och eftersom hennes pappa bodde precis över så ville hon inte att det skulle gå i överstyr, vilket är förståerligt. Och först var det bra tills Suzi bjöd dit några killar eller ja .. Hon trodde det var ungefär två-tre stycken som skulle komma men när dom väl dök upp visade det sig vara runt tio stycken. Plus att några huddine barn eller vad det nu var dök upp.
Efter ett tag kom hon som ägde lokalen ner och var inte direkt glad, jag tycker fortfarande synd om Hermona.
Iallafall blev killarna utslängda och efter ett tag hör jag av några att till och med polisen kommit, jag såg ingen men det enda jag tänkte var "Polisen? men shit är det inte lite överdrivet för polisen att komma, jag menar så överstyrd var festen faktiskt inte. "
Tillslut fick Hermona en till chans och festen fick fortsätta, men jag vet inte den blev inte riktig som den var innan sen vet jag inte hur den blev sen eftersom jag Jenin och Jossan åkte vidare till stan där vi höll på driva runt med alla vi såg.
Den bästa vi drev med var för fan en 60 årig pundare eller nåt. Enligt honom var han bara 24 och inte alls en alkholist!
Men han hade provat alla sorters knark, allt från kokain till amfetamin, och jag fick till och med höra dom snälla orden från honom "Prova aldrig sånt."
Nejdå, jag har bara provat allt redan, nej då men gubben va trevlig. Fast han borde försöka ställa sig nykter framför en spegel och inse att han inte alls är 24 längre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0