Första skoldagen efter Marocko

Shuhuup! Det var ju ett tag sen man skrev här, kom från Marocko i förrigår men har verkligen inte orkat skrivat har varit för trött. Är egentligen fortfarande jätte trött men det börjar bli bättre.
Jag sitter här nu och håller på att ladda ni alla bilder till datorn men ni kommer inte få se dom förrän imorgon för jag kommer nog inte skriva något mer idag. Men imorgon så .. Då kommer jag även berätta hur resan var och om dom mest roligaste tillfällerna eller vad man nu säger.
På tal om värmen så tycker jag själv inte att jag alls blivit någon brun eftersom vädret kunde ha varit bättre, därför har jag alltid svarat ett nej när folk ringt mig och frågat om jag blivit någon brun.
Men idag i skolan så fick jag ändå höra kommentarer av många att jag fått en solbränna ändå, och det är ju kul .. Alla vill ju ha en solbränna, eller?
På sista lektionen som var bild höll Tsenat iallafall på att klottra på min axel, Tsenat hjärta Trey. It's just that .. Tsenat loves Trey Songz!


 

Kommentarer
Postat av: tsneat

2009-03-04 @ 21:12:16
Postat av: tsenat

yes baby its just like that

i LOOOOVE trey songz<33

2009-03-04 @ 21:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0