Försov mig

Godmorgon! Eller ja .. Godmorgon .. Försov mig idag igen! Fast det var ett tag sen faktiskt .. Menmen, jag har typ gått igenom halva min garderob bara nu imorse jag vet ju inte vad jag ska ha på mig! Plus att det är idag jag ska göra den där film intervjun, vi får se hur det går men jag är iallafall skit nervös!
Jag har inte ens hunnit sminka mig än, äta frukost, fast jag måste gå om typ en kvart men det ordnar sig väl ändå. Jag tvingar bara Sevda att följa med mig till mc donalds vid lunch tiden haha.
Alltså jag måste bara få berätta en väldigt konstig grejj, det här är så konstigt. Jag la mig tidigare igår för att jag skulle orka upp idag, ändå är jag lika trött som alltid! Nej förresten, jag är ännu tröttare än vanligt! Mina ögon svider fan av trötthet jag vill bara blunda och somna igen, gud va skönt!
Om jag lägger mig sent och går upp tidigt då blir jag bara trött. Men lägger jag mig tidigt för att gå upp tidigt, vilket egentligen man borde bli piggast av, ah då blir jag så jävla trött så det känns som jag inte sovit på tre dagar, so wierd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0