En kort sammanfattning

Jag har totalt glömt bort att skriva här känns det som haha, förlåt förlåt! Men min helg har varit lite borta .. Eller jag har varit borta och helgen har bara varit seg.
Har varit i solna ungdoms café både i fredags och lördags. I fredags hände inget speciellt allt, Igår däremot var det väl lite roligare men ändå den här helgen har varit helt seg!
Jag och Assi fick iallafall jordgubbs vodka av Mika. Det var ju inte direkt mycket så man kan väl säga att efter två minuter var "vattenflaskan" slut. Sen skulle vi ända till hagsätra också på någon fest men vid slussen så ville hälften gå och äta och jag och Assi pallade inte med det då så vi åkte tillbaka till Solna.
Sen när Assi och alla gick hem så träffade jag Sevda och vi gick för att äta på max där sen men fan det var överfullt där vid halv ett tiden. Asså jag fick vänta i en halv timme för att få min mat! Vad fan är det för något, jag doooog av hunger!





Kommentarer
Postat av: Sevda

TA BORT BILDEN NUUUUUUUUUU:O SER HEMSK UUT!

2009-03-23 @ 14:22:28
URL: http://sevdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0