Chacaron, Chacaron!!

Tråååkig SO lektion vi hade när hon bara babblade på förut. Asså jag svär vår lärare kan snacka om hela sitt liv vad är det här för nåt jag höll på att somna. SOM TUR ÄR snackade hon bara i tjugo minuter sen fick vi gå till datasalen. Asså det är meningen att jag ska skriva om mitt grupp arbete som jag gör med Pelin, Dorina och Melissa men jag har andra grejjer på tankarna jag är så himla okoncentrerad nu. Sitter och garvar med Suzi åt den här chacaron låten hahaha njuuut!

Tråååkig SO lektion vi hade när hon bara babblade på förut. Asså jag svär vår lärare kan snacka om hela sitt liv vad är det här för nåt jag höll på att somna. SOM TUR ÄR snackade hon bara i tjugo minuter sen fick vi gå till datasalen. Asså det är meningen att jag ska skriva om mitt grupp arbete som jag gör med Pelin, Dorina och Melissa men jag har andra grejjer på tankarna jag är så himla okoncentrerad nu. Sitter och garvar med Suzi åt den här chacaron låten hahaha njuuut!


Kommentarer
Postat av: suuzi

HAHAAHAHHAHHAHAHAHAH BOOOOR :D

2009-03-23 @ 11:56:27
Postat av: P

HAHAHAHAHAHADUU EE SKÖÖN ASSO

2009-03-23 @ 12:01:06
URL: http://fallenaangel.blogg.se/
Postat av: Mary-Ann

HAHAHAHAHHAHAHA jaag svääääääär jag dog av gaaarv XD

2009-03-25 @ 01:05:35
URL: http://babymary.blogg.se/
Postat av: adr...

hahahahahaha wtf is he trying to sing!!!!!!!

2009-04-02 @ 21:03:19
URL: http:///ohnadia.blogg.se
Postat av: Ganya

hahaha, mysig låt .. ähurhuhuhäaraaääeee, han lät trött XD

2009-04-13 @ 18:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0