Är så himla irriterad på mig själv!

Jag är så jävla irriterad på mig så det finns inte! Nu undrar ni säkert varför men jo det ska jag säga er, den jävla film intervjun. Jag visste exakt vad jag skulle säga och det lät så himla bra när jag hade övat för mig själv men sen helt plötsligt när jag väl var där så fick jag typ världens blackout och berättade inte ens hälften av det jag planerat att jag skulle säga! Och det som hade låtit så himla bra bara jag sagt allt jag skulle säga, nej då glömde jag totalt bort allt bra.
Nej, skit i den rollen dom kommer ändå inte ringa mig. Men det betyder inte att jag ska ge upp. Jag ska kolla runt nu om filmer söker skådespelare och då ska jag slå till och då ska jag göra det bra också!
Jag vet inte jag kanske är överdrivet irriterad bara för att jag är trött också, det är något konstigt med mig jag tror jag har brist på någon vitamin eller nåt för jag är överdrivet trött hela tiden! Det här är andra veckan jag somnat i soffan varje dag jag kommit hem från skolan .. Unfuckingbelieveable!


Från bildlektionen haha.

Kommentarer
Postat av: Paulinemaria

Don't give up hun <3

2009-03-22 @ 20:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0