Sjukaste sättet att vakna på

Hahahahah Alle är helt sjuk ibland, det va faktiskt han som gjorde att jag vakna vid tolv och på vilket sätt. Jo han börjar typ skaka hand med mitt ben? Dunka hög musik och ja, säga att klockan är tre fast den egentligen inte är det. Alltså jag är fortfarande skittrött jag satt och kolla på en film fyra imorse den där tretton filmen om det var någon som såg den. Sjuukt .. Dåålig ..
Nej nu väntar typ duschen. Förresten Rico, vår en månads dag idag älskade baby! Haha har fan dåligt samvete för jag har tänkt på det sen i torsdags men sen glömde jag bara det och det va fan han som hann säga det före, well well.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är du med den där förloraren för?

2009-06-06 @ 15:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0