Kanske ändrade planer

Det känns förjävligt att bli ignonerad av ens egna mamma. Att gå runt, se och leva i samma hus som henne fast ändå inte reagera på varandra. Och det känns förjävligt när man försöker få tag i personer och inte får det och man vet ingenting. Vart dom är, vad som hänt.
Förlåt Sevda det blir säkert ändrade planer imorgon också, vet inte hur det blir med den här stan grejen men är det så att jag inte kan då är det för att jag har en promenad förbi polisstationen att sköta. Vet inte mer vad jag ska säga, faktiskt ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har dig själv att skylla! Ingen annan än DU har satt dig i den sitution du är i!

2009-06-03 @ 23:34:19
Postat av: nadia

Sant Mr or Mrs Anonym, har jag sagt något annat?

2009-06-04 @ 00:24:29
URL: http://ohnadia.blogg.se/
Postat av: J

Vad har nu hänt? Vad ska du göra hos snuten?

2009-06-04 @ 02:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0