Jag vet inte hur hon gör!

Jag vet inte seriöst hur min mamma gör men hon verkligen checkar mig jävligt noga nu. Förra månaden började hon klaga på att jag ringde för mycket på mitt abonemang och sa att hon skulle sätta sån där spärr där jag bara kunde ringa i en viss summa. Men mitt kort översteg ju den där summan redan första veckan så jag tog bort den och nu har hon fått reda på det. Tydligen ringer hon in till comviq och frågar hur mycket jag ringt för. Försökte komma med mina bortförklaringar och sa att man inte kunde sätta sån där spärr mitt i en månad som hon gjort men det gick hon inte på, haha fan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ljuger för sin egen mamma, Nadia du måste vara stolt.



Synd om dig Nadia.

2009-06-07 @ 16:40:29
Postat av: Mary-Ann

NADIA ! Uppdatera förfan! Jag älskar att läsa din blogg ju :( <3

2009-08-06 @ 14:23:50
URL: http://niotm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0