Fucked up dag?

Ah jag vet inte ens hur jag ska beskriva dagen men egentligen skulle jag inte ens till skolan men Tsenat ringde upp och sa att jag har sista chansen att göra om matteprovet i nationella annars skulle jag få ig där och då blir det IV så det var bara för mig att springa ner till skolan och göra det där provet.
Sen vill jag bara slå till något riktigt hårt för varför fan har alla sina mobiler avstängda för? Och min mamma har ignonerat mig sen jag kom hem, vi har inte snackat ut riktigt än. Sen fick jag reda på att jag har soc möte på fredag också.
Jag va förresten med Sevda ett tag också, och imorgon vet jag inte vi ska typ åka till stan eller kista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0