Varit oaktiv ..

JAG VET! Jag vet, jag vet, jag vet att jag varit oaktiv! Och ber om ursäkt om det också och nu behöver vi inte ta varför jag varit det utan bara gå direkt till inlägget, för nu fortsätter jag blogga igen! Anyway såg mina mer gamla inlägg och alltså jag dör av garv .. Inläggen började ju hela tiden med att jag försov mig, vilket jag fortfarande gör men idag! Idag kom jag faktiskt i tid till skolan ;) Grattis till mig!!

Iallafall efter skolan så stack jag lite snabbt till centrum med Sevda och Felicia.Felicia drog hem efter ett tag och jag och Sevda gick vidare till the phone house för att hon skulle lämna in sin mobil på lagning.Det roligaste var ju att medans vi väntade på vår tur så satt vi och kollade in dom båda killarna som jobbade där.Och det enda vi satt och tänkte på är hoppas vi får den fina killen! Vilket vi inte fick, trodde vi! Men när vi kom fram till den andra killen visade det sig att han faktiskt var mycket roligare och den andra såg ju inte alls så bra ut.Och killen vi fick satt ju och skämtade med oss hela tiden, ritktigt ja flörtade.Han ville bara se mitt och Sevdas vackra leenden ;) Haha observera att jag inte alls har sånt här stort självförtroende, överdriver bara till tusen nu!
Iallafall nu sitter jag och tjockar mig rejält asså, glass med grädde och krossad chocklad .. Såååå jävla gott!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ge mig :) lr dela med dig ..haha tjock



mirre

2009-01-31 @ 00:12:58
Postat av: refki

Så du känner sevda? :D

det där ser gott ut asso :) haha

2009-01-31 @ 02:13:36
Postat av: Felicia

Mumsfilibaba! XD

2009-02-06 @ 22:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0