yeah right iam a turk with blue eyes ..

Idag kom jag till skolan med mina linser för första gången. De skulle egentligen varit igår men jag försov mig då, inte chockerande alls .. Och hann helt enkelt inte.
Men idag klev jag in i skolan med blåa ögon. Jag valde att inte berätta något utan själv se vilka och när de skulle reagera, mycket roligare.
Vissa reagerade ju på en gång andra kom typ efter halva skoldagen och ba nej men har du linser! Haha, dom verkade gilla mig i blåa ögon iallafall.
Sen var det ju en annan unge som satt brevid mig och Tsenat i bussen som ba har du linser? Och när jag då driver med honom och säger nej säger han, ofta en turk har blåa ögon.
För det första, jag är inte turk! haha. För det andra, det finns sure turkar med blåa ögon.
Aja, börjar få en känsla av stress nu! Jag är så himla trött men jag har inte packat någonting än .. Ska ju till marocko i, vad är det nu .. Övermorgon? Torsdag.

Kommentarer
Postat av: tsenat

killen var störd och inget annat haha:)

2009-02-17 @ 20:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0