We are crazy tired!

Hämtat både min systers son Valentino och systers dotter Emilia nu för ett bra tag sen, Emilia ville också komma och sova över så jag hämtade henne också! Iallafall vi kom väl tillbaka till Solna vid runt tio tiden och på en gång säger Emilia: Kan inte du sminka mig!
För att vara 6 år bara är hon redan grymt tjejig! Gissar på att hon kommer bli en riktig diva bitch när hon blir äldre.
Iallafall sen har vi bara crazyat oss framför kameran och tagit massa kort, nu är vi sjukt trötta och ska gå lägga oss.
Men ni ska iallafall få njuta av lite bilder, enjoy and good night!

                      

                       Snart kommer även Emilia släppa loss framför kameran!
     
                     

                         Puss på the cat!

                     

                           Puss på min bebis!

                    

                      Burn in tha house!!

                   

                       We gone crazy

                  

                      Mina älsklingar ..

                    

                      Svär på allt modell ju!

                    

                       Valentino


                

                   Älskar honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0