Wayne's Coffée, en av de bästa ställerna!

Yes! Jag är så jävla glad idag, den här dagen blev lyckad om man säger så.Allt gick som i mina planer, haha.
Fick pengar från Alle att köpa en skit fin tröja, ska ta kort och sätta upp bild på den senare så ska ni få se och smälta lite :P
Det var i stan jag köpte tröjan och eftersom jag gick med Emilia och Valentino som snabbt blir trötta så stannade vi på ett Café, Wayne's coffée och jag säger redan nu ett av dom bästa ställerna om ni vill fika.Godaste kaffet jag druckit alltså.
Och jag säger absolut inte det bara för att stället heter Wayne haha nejnej dom serverar faktiskt med kärlek där. Jag hade den underbara smaken i munnen i minst en timme efter och till och med lilla Emilia ville ha mer, hon som inte ens är så förtjust i kaffe.
Hon ba "Jag har också smaken kvar i min mun, i mitt hjärta med! " haha, i mitt hjärta? Aja hon är rolig nu.
Men nu måste jag iallafall åka tillbaka till Älvsjö för att lämna dom så tills vidare, see yaah <3

      

                                     
    

Kommentarer
Postat av: Felicia

det är ju trevligt att du har hittat ett ställe du kan fika på. ;)

själv avskyr man kaffe, blä! :P <3

2009-02-06 @ 23:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0