Vilken morgon ..

Jag säger bara vilken fucked up morgon, helt knasig! Först ska jag gå upp för att gå till skolan och när jag väl orkat upp som lixom är det svårare, ja då bestämmer jag mig helt plötsligt att jag inte alls orkar gå till skolan.
Och för att inte mamma ska dampa, eftersom hon också var vaken för att gå till jobbet så "låtsades" jag att göra mig iordning, sen när hon gick så klädde jag av mig igen för att gå och lägga mig haha. Nu till det jobbigaste, min tredje brorsa Jonathan som är en riktig jävla golare kunde inte få se mig eftersom han då skulle säga att jag inte varit i skolan, så istället för att lägga mig i min säng fick jag gå in till min andra bror Alle eftersom Jonathan aldrig går dit, men där låg redan han med Emilia och Valentino, fatta hur trångt det blev.Jag fick sån jävla liten plats och låg typ intryckt under databordet eftersom en liten del av hans säng ligger där under.
Och vad händer när jag vaknar och ska resa mig upp? Jo jag slår rakt in i bord helvetet, inte alls kul ..

Nu när jag druckit mitt goda vanilj kaffe så har jag ju blivit på bättre humör, vilket är ganska lätt att få mig på haha.
Men nu ska jag följa med Alle till hemköp för han ska ta ut pengar åt mig som han inte kunde göra igår, men nu har han sitt kort och jag har mina pengar ;)

   

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha! XD

nadia då,det lät ganska roligt, kan se bilden framför mig då du slår dig i databordet. hahaha! :D

2009-02-06 @ 23:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0