Clinique kräm

Jag älskar onsdagar! eftersom det är min tidigaste skoldag så går den lixom på två sekunder, eller ja ni fattar.
Rolig dag var det iallafall, Tsenat försökte rappa till en låt och det gick ju .. Bra haha!
Vi stack sen som planerat till solna centrum efter skolan och fick till och med oss Christian. Felicia var också med.
Tsenat hade berättat om några skor från H&M som lät skit snygga så vi gick dit för att kolla efter dom, men till våran himla otur så hade dom inte kvar dom.
Asså vårat H&M i solna centrum säger jag bara, rent av suger. Dom får knappt in mycket så allt hinner ju ta slut!
Då eftersom jag inte fick skorna så trodde jag inte jag skulle köpa något, men då kom jag på en kräm som jag hört folk pratat om. Clinique intensive cream, och många har sagt att den är jätte bra. Och jag har inte bara hört jag har sett också!
Så det är ju klart att man får lust att köpa den så att jag kan få prova den på min egen hud, man ska tydligen få jätte fin jämn hud och bli en aning brunare. Inte som brunkräm nejnej, men huden ska lixom bli mer färgglad om ni förstår, se friskare ut!
Så jag köpte två burkar 50 ml , en för dag och en för natt innan man går och lägger sig och de tillsammans gick på 1100, men jag behövde verkligen en sån kräm och jag tror det är värt det! Med tanke på att just den burken fått många bra kommentarer.
Tjockisar som vi är så gick vi sen och åt på mc donalds, och innan jag gick hem så köpte jag en vanilj latte från Espresso house, just den där vanilj latten är verkligen jättegod! 
Påvägen till bussen var det iallafall nån kille som delade ut papper om en ny öppnad sushi resturang, och jag och Christian fick genast lust på det! Och vi har redan börjat planera när vi ska gå och käka det!

                

Kommentarer
Postat av: Suryoyo

haha aa ser VERKLIGEN fram emot det nadiitas ;) you know what I'm sayin'

2009-02-04 @ 20:06:11
Postat av: mohammed

lääää 2 burkar för 1100,,, varför går du bara inte o solar solarium?;)

2009-02-04 @ 23:04:31
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

fint med grönt =)

2009-02-05 @ 00:00:28
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: tsenat

ja visst hade vi otur :/

haha typiskt dej att kasta pengar som om det var ingenting... ! komigen en sådan liten burk för 1,1?

2009-02-05 @ 16:27:41
Postat av: marshal

söt du e i wanna feature ya

2009-02-07 @ 19:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0