Tryin to take it eeaaasyyy!

Well, har ju kommit lite närmre så ska inte klaga. Det mesta av packningen är klart. Ska bara lägga till lite mer imorgon och kolla igenom innan jag åker men jag känner mig ändå ganska så lugn nu.
Dricker Monster Energy så inte så konstigt haha, alltingen blir jag helt upp speedad av energidryck eller så också lugnar den ner mig! Bra grejjer säger jag bara.
Jag hann förresten till och med att färga håret idag för jag orkade verkligen inte med det röda och plus hela håret var ju ojämnt och fucked up det såg ju ni alla själva.
Men tyvär så hinner jag inte lägga upp en bild på resultatet men jag är nöjd iallafall, men det är inte blont än utan snarare mörk askblond.
Men nu när jag åker till Marocko så kommer håret ju säkert bli lite ljusblekt sen när jag kommer hem kommer det vara enklare att färga till ljust och då ska ni få se hur mitt hår blivit bättre!
Glömde förresten att berätta för er att jag inte bara ska vara i Marocko, nej jag ska åka runt till flera andra länder, dock bara vara där i någon dag men man känner ju sig lite som en kändis som tar sitt jetplan och bara åker runt.
Unfortenally its not my plane :( måste dela med det med massor med andra haha, tänk om man hade ett eget.

 Mina såkallade "flygstopp" kommer iallafall bli:
1.Från Stockholm till Tyskland/Bremen - Stannar där i två dar.
2.Från Tyskland/Bremen till Marocko - Är där i sju dar.
3. Från Marocko till Irland/Dublin - Stannar där i två dar.
4. Från Irland/Dublin till England - Är där i en hel dag.
5.Avslutar med att åka från England tillbaks till Sverige, crazy trip men så är det!
Blir sammanlagt borta i 12 dagar och jag kommer nog antagligen inte skriva någonting här då.
Men om det finns något internet café eller så, så kanske jag kan tränga
 in ett inlägg. Nu ska jag iallafall fortsätta dricka på min Monster, lugna ner mig lite, och äta choklad!



Kommentarer
Postat av: tsenat

HA en sköön resa beboo:D

saknar dej redan love 2 yaa <33

2009-02-19 @ 20:14:30
Postat av: tsenat

HA en sköön resa beboo:D

saknar dej redan love 2 yaa <33

2009-02-19 @ 20:14:57
Postat av: Anonym

hoopppas du har det kuuuul, dregla på katter åååt mig oxå älskliiiiing <333

2009-02-19 @ 20:28:31
Postat av: peeeelin

naaaaaaaaadiaaa säääärr nån har blivit kändis oo grejer <33 älskarej bebiiis

2009-02-19 @ 21:25:14
Postat av: fredina

hoppas du har en bra resa! =)

2009-02-19 @ 22:19:49
Postat av: Anonym

ha dt bra gumman kmr sakne dig fett hahhaaha<3333

2009-02-20 @ 08:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0